måndag 18 juli 2011

REDARENS ERKÄNNANDE


Fick just denna bilden i ett mms av en god vän nyss. Ja, jag vet att jag kan anses näst intill otrogen nu, men det kan inte hjälpas, jag måste nog bekänna, att jag mycket gärna hade bytt vårt envist regniga Bohuslän mot en sandstrand med vajande palmer, en paraplydrink i handen och turkostblått gnistrande hav så långt ögat kan se.

Så här kommer mitt erkännande:

JA, jag Linda Kristina Gjerdrum erkänner härmed att hela min kropp & själ längtar.... efter..... ssssssooooooool och värme!

Det gör likaså m/s Byfjorden, viska hon till mig i morse, för hon vill ge så många som möjligt en unik upplevelse i Bohusläns skärgård med fina vyer, bra service och underbar god mat ombord nu i sommar!

Trevlig start på veckan,

önskar
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar



Blogg listad på Bloggtoppen.se