söndag 17 juli 2011

SE SAMMANHANGEN


Regniga dagar är bra dagar för läsning. Har ägnat mest hela förmiddagen till att se sammanhangen via Johan Tells bok 100 sätt att rädda världen....


Tagit till mig tips och råd hur jag tillsammans med mina kollegor på Skärgårdsbåtarna och min familj kan hjälpa till att bli lite mer miljösmarta och "åhfanister".


Åhfanism är fakta som väcker ett "åh fan, det hade jag ingen aning om". Så som om alla svenskarna lämna in sina använda kapsyler skulle det stålet räcka till 2 200 nya bilar!






Hmmm...en blå Audi kanske, hade varit en passande redarbil?

Återförsäljare till just Audi är en av våra samarbetspartners, Toveks bil, i vår bröllopstävling, som pågår fram till 31 juli.

Önskar nu ALLA en riktigt skön och lat söndag, och imorgon är det åter veckans bästa dag, måndag. ♥

kram
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar



Blogg listad på Bloggtoppen.se