fredag 7 september 2012

BLÅTT, ENVIST OCH MODIGT


Våra vita skärgårdsbåtar gör sig bra mot en klarblå himmel måste jag erkänna. Vet att jag häromdagen tyckte att man hängde upp sig lite för mycket på vädret, i anledning av vilken aktiviteter man tar för sig för en ledig dag.

Tar inte tillbaka det, men jag måste erkänna att det lockar oerhört mycket att knyta på sig goretexskorna och ta en tur ut på kala klippor en dag som denna.





Personligen skulle jag med finna stort välbehag att befinna mig på ett av mina favoritplatser på jorden just nu, och det är lutad mot läväggen på det lilla fyrhuset längst ut på Stångehufud i Lysekil i Bohuslän.

Än en gång tackar jag Calla Curman för att hon var en så envis, modig och insiktsfull kvinna!



Önskar er alla en trevlig helg och bjuder med det på en soft go' låt med Chris Isaak, Blue Moon.

//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar



Blogg listad på Bloggtoppen.se