lördag 21 maj 2011

TÄVLING

Skepparen Calles tatoo
Dags att ankra?

Idag lanseras vår bröllopstävling, chansen att vinna en vigsel ombord på m/s Sunningen. Tänk vilken möjlighet att vinna sitt livs kärleksminne! För vackra minnen är ju något vi alla vill ha.

Det känns som de allra bästa och underbaraste händelserna i livet, liksom etsar sig fast i ens innersta hjärterum som vackra minnen att ta fram när livet känns lite motigt.

Vissa väljer till och med att etsa fast minnen även på utsidan av kroppen. Jag är en av dem som har dekorerat min kropp med färg som ej går att tvätta bort och ett väl utvalt motiv.



Redartatoo

En gåva till mig själv till minne av en urkul MEGAFEST jag hade när jag fyllde jämt förra året.
Ett gott minne med 170 partyglada gäster som fick sig en magisk överraskning av illusionisten Daniel Kane.

Lät tatuera ett aumtecken omslutet av ett hjärta. Aumtecknet för det symboliserar det som varit, det som är och det som komma skall och hjärtat står för tron på kärleken.

 
Kocken Fredriks tatoo
 


Valet att placera den på höger revben, var lite av en tävling. Ville bräcka kocken Fredriks och skepparen Calles val av mest smärtsamma ställe att gadda sig på. He he he....

Motivet ankare som symboliserar hopp är ju en traditionell sjömanstatuering

Jag väntar spänt på vem i besättningen som kommer välja det lite mer originella motivet, skärgårdsbåt. Typ m/s Sunningen.


Kanske blir det inte någon påmönstrad crewmedlem utan det lyckliga par som vinner vigseln ombord i vår bröllopstävling som låter tatuera in detta till följd av ett vackert kärleksminne!

Suck, vilken lycka!

//Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar



Blogg listad på Bloggtoppen.se