måndag 10 oktober 2011

GLAMMIGA VINNARTIPS

Idag är det 82 dagar kvar på detta året! Siffran 82 får mig att tänka på ett av mina favorit smyckesmärken 82 Jewerly. Billig glamour, vill jag påstå! De skapar och säljer smycken till främst kvinnor, till ett överkomligt pris då de är tillverkade i rostfritt stål, läder och mässing. Många av dessa smycken är dekorerade med ett litet klokt budskap att bära med sig och leva efter, förhoppningsvis.
Dagens kloka budskap nr 1: 'Don't look back. Move forward.'
 Klokt budskap nr 2: 'Winners never quit and quitters never win'
Dagens tredje kloka budskap lyder: 'Fight for your dreams, and your dreams will fight for you'


Det ska jag sannerligen kämpa för! För jag drömmer om skärgårdsbåtar som tuffar omkring på fjordarna utanför Uddevalla, Bohuslän hela året om!

//Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar



Blogg listad på Bloggtoppen.se