söndag 18 mars 2012

KÄRLEKSBOMB

Som mamma får man ibland frågan: Jag har inget att göra, vad ska jag hitta på? av sina barn. Vanligtvis blir ju svaret rätt trist, så som städa, plocka ur diskmaskinen, gör dina läxor, läs en bok etc. Dessa alternativen brukar ratas snabbt, så i brist på roliga alternativ bad jag mina ungar fråga på google. Där fann de denna sidan: 


Lovebomba dina vänner var ett förslag som kom upp när man skrev in i sökrutan, något som tog ca 1 h, som man kan göra själv och kan ske varsomhelst samt inte kosta någonting!

Sagt och gjort, här sitter jag själv nu, vid var sin dator och sprider hjärtan och varma ord till er kära läsare.

 
Tror jag har sagt det förr, men det tål att upprepas: mer kärlek till ALLA!

//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar



Blogg listad på Bloggtoppen.se